Feeds

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Thursday, January 13, 2011

Tentang Dia

Dia insan pertama yang bertahta
Dia insan pertama yang ku cinta
Dia pernah membuat ku bahagia
Dia yang mengajarku
Tentang erti rindu

Dia yang dulu pernah ku sanjungi
Pergi seingga kini tak berganti
Hilang dari pandangan hidup ini
Membawa luka pedih tak terperi

Bro..
Lagu ni mmg utk kau..tapi itu dulu, bro..4 tahun yang lepas..sekarang ni kau bkn siapa-siapa atau apa-apa..

Bro..
Aku nak tanya..dlm mase 4tahun ni ade tak aku ganggu hidup kau?Aku biarkan kau cari bahagia sendiri..so, izinkan aku bahagia..

Bro..
Satu je yang aku minta..jangan muncul depan aku lagi..

2 comments:

lien said...

mokcik..

mokciikkkk..dia memang bukan sesapa..dan dia bukan orang yang penting..biar kan dia dengan perasaan gler dia..hahaha

MissyEmma said...

gler meroyan la kot..huh!